Stora steg och gnälliga barn

Träningen gjord! 
Jobbigt men skönt efteråt när det är gjort. 
Skulle vara tusen gånger bättre dock om jag kunde träna på gym igen, då gör man faktiskt det man ska och blir inte distraherad av en massa annat hela tiden. 
Men men, det kostar ju tyvärr pengar...

Dagens form. Inte mkt att hänga i julgranen.. Eller ja skinnpåsen på magen går väl att hänga upp men 😉😂


Efter lunchen drog jag på ungarna ytterkläder och så gick vi ut på tomten i den underbara solen. 
Hailey har börjat våga lite mer nu med att gå så hon släppte ju plötsligt taget och vinglade iväg ett par steg på egen hand hela tiden hehe. Duktiga lilla skruttan 💕
Adele däremot var grinig som aldrig förr, fy tusan! Vi blev tvungna att gå in till slut för inget dög och det började liksom bli på gränsen till pinsamt att vara ute...

Väl inne så fortsatte Hailey den galningen att bara gå iväg. Tyvärr tar hon oftast sikte på Adele och går till henne men kraschar ju då ovanpå henne när hon kommer fram... Mer gråt o bråk... 
Nu ligger de och vilar lite igen. Hoppas de blir på bättre humör.

Jag sitter och kollar runt på förskolor, är ju dags att ställa sig i kö nu snart. Verkar vara kaos runt om i landet så det är bäst att vara ute i god tid.
Japp det var vad jag hade att bjuda på idag, roligt va 😜
Kram på er! 

Crazykids 😉




» Marie

Kul med fler mammor som försöker ta tag i träningen & få in den en vardagen :)

Svar: Haha ja man ska hålla i det också bara ;) /bruden med sämst självdisciplin haha
Mammachexet

2014-04-27 // 21:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback