En tripp till Stockholm

Hej, sorry, varit borta ett tag!
I tisdags åkte jag till Sthlm och hälsade på familjen lite och besökte tandläkaren för en envis visdomstand som behövde slipas ner lite.
Jo men jag har fortfarande frisör, kiropraktor och tandläkaren kvar i Sthlm trots typ fyra år som Karlstadsbo hehe. 

Tänkte att jag slänger in lite bilder från trippen 😉

Innan vi åkte lämnade barnen en väldigt fin lapp till sin pappa som var på jobbet. Rätt duktiga på att rita och skriva för att bara vara 11 månader måste jag säga 😉

En "selfie med bebis i bakgrunden" på färjan över till Ekerö

Alla tre barnen i väntan på sin tur i hallen hemma hos mormor och morfar 💕

Lekte i sandlådan med mormors dagbarn

Hälsade på och testade sitta på mormors häst Mirren 😉

Sen sov man hur gott som helst i egen vagn 😉















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback