Hej. Hej, HEJ!

Här går det ju inte undan vill jag lova haha. Sorry ;)

Här pågår iaf fulla förberedelser inför barnens kalas på lördag! 
Jo men det är sant, helt galet men sant! Barnen blir ett år IMORGON!!!

Jag har spenderat senaste kvällarna när barnen somnat med att göra tårtor med olika fyllningar samt dekorationer i sugarpaste att ha på.

Det kommer bli "varsin" tårta med olika smaker men sen kommer jag även göra en typ av pannkakstårta till de små som blir utan socker osv är tanken . Så kan dom och deras lilla kusin Filip äta hur mkt de vill utan massa tillsatser osv :) 
Tyvärr kunde deras andra kusiner Gabriel och Ellinore inte komma :/ men men, vi firade ju med dem nu när vi var i Sthlm sist istället :)

Idag tycker jag så där lite synd om mig själv och hoppas på att mannen kommer hem tidigt och erbjuder massage. Why? Jo för ungarna vaknade 05.15 imorse och när jag tog upp dem sa ryggen pang och jag ligger nu med världens ryggskott.... 

Vad gör ni idag?

En av dekorationerna till ena tårtan :) 
Nalle med snuttefilt och födelsedagsljus





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback