J*vla skit apa munk röv!!!!!

Så, tanken var att idag skriva ett fint inlägg om hur vi på en ingivelse drog iväg imorse och köpte golv och lade det så fint i köket istället för den fula plastmattan som är nu....

Men eh när vi kl 22 nånting kommit halvvägs så inser vi plötsligt att underlagspappen var helt blöt längs listerna! 
Panik i bygget!!! Efter x antal samtal med min pappa (stackars pappa jag är rätt säker på att jag väckte dig flera ggr fast du sa att jag inte gjorde det...) så hittade vi läckan under diskhon.
Det rann vill jag lova och vi fick inte stopp på skiten! 

Är nu alldeles för trött och för grinig för att dra den långa versionen men summa sumamrum - underbara grannar kom till undsättning med skiftnycklar och kunskap så nu är läckan stoppad OCH de ska komma tillbaka imorgon och bytta ngt rör i badrummet som tydligen är gammalt som gatan och läcker lite det med.

Inte i alla områden man bara kan ringa grannen en sen söndagskväll och inom fem minuter engagerat snudd på hela gården och fått hjälp utan att ens be om det egentligen.. Vi ringde bara för att få numret till ngn rörmokare eller så. Men se på tusan vi hade en vänlig granne i området som kom springande och lösta alltihop! 

Tyvärr fick vi dra upp ca hälften av golvet så vattnet läckt ut under men tack och lov är det betong under så det borde ha torkat upp till imorgonkväll så vi kan lägga klart det sista...

Men ja. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på med barnen imorgon för hallen är fylld med diskmaskin, kyl och frys och i vardagsrummet står alla matstolar osv så vi har liksom ingen plats att vara på....

Jävla prutt lght!! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback