Snart ett helt år

Idag blir våra små filurer 11 månader.
Tiden går så ruskigt fort! 

Man har ju hört folk med barn säga det men bara tänkt jaja, den går väl lika fort som för oss andra. Men ta mig tusan det gör den inte! 
Tror alla föräldrar har någon typ av tidsmaskin som bara kan hoppa framåt...


Idag blir det nog bara till o ta det lugnt och busa inomhus. Vädret är inte riktigt på vår sida om man säger så. Helt grått och trist. 
Jag ska sätta mig och söka lite helgjobb när barnen sover middag. 
Inget som är akut eller så utan mer för att komma tillbaka till arbetsmarknaden lite nu innan sista praktiken och sen examen samt öka på mammapenningen lite. 

Har sökt på lite boenden runt omkring men ska söka på sjukhuset nu också är tanken. Men då jag inte söker faktiska tjänster utan bara slänger iväg cv osv för att kolla om någon behöver folk så är ju chansen inte jätte stor att det är ngn som nappar.
Men men :) 


Nu måste jag avleda en viss liten Hailey från att krypa runt i hela lght och leta efter sin pappa....

Hålla handen på promenaden är nya grejen 💕





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback