Skjut mig!

Vaknade med huvudvärk och den vägrar släppa! Tagit alvedon var fjärde timme hela dagen men det hjälper inte nämnvärt 😓

Idag firades iaf sambons mamma i efterskott med middag och paket i lokalen som vi har här på området. Ungarna busade loss och Hailey fastnade lite för min "svägerska" Josefine tror jag minsann 😉 Satt hos henne och myste länge. 

Vid sju gick jag in och la barnen, tog mer alvedon och somnade visst själv på soffan. 
Vaknade igen när sambon kom in och alla åkt hem. Jaja, så kan det gå 😜


Allt som allt en trevlig dag men som varit jäkligt jobbig pga skallebanken. 
Så nu ska jag krypa ner i sängen och sooooova! 

Kram på er! 





Du kan nog ändå vara glad att du missade slutet. Hej och hå säger jag bara ;).

Svar: Haha jasså så pass? Tell me :p
Mammachexet

2014-03-09 // 23:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback