Den där träningen ja...

Okej så träningen som jag var så helt inne på förut slutade precis som alltid med total baksmäll.

Plötsligt försvann all motivation och ork och jag la av med allt. 
Gick upp alla kilon igen och har inte orkat ta tag i träningen igen.

Men nu jävlar! Nu har jag ju inget val längre haha. I augusti drar vi till Spanien och då måste jag ju ha kommit i någorlunda form för att våga visa mig på stranden 🙈

Så nu börjar vi om, igen...
Nu blir det långpromenad med barnen och sedan ska jag ta och kicka mig själv i rumpan så jag gör dagens Olga-pass medan de sover sin middagslur.
Påminn mig gärna 😂

Dagens vikt. Ytterst irriterande då jag var ner på 64,0 innan allt sket sig






Skriver samma som på insta ;). Så längre du mår bra och trivs med dig själv så är inte siffrorna så noga. Och du är ju skitduktig så det fixar du galant. Envisa kvinnor kan vet du ;)

Svar: Haha kan ja, men det är så jobbigt att göra det :p men känns ju gott efteråt. Önskar bara jag kunde träna på gymet istället, det blir mer fokuserat och ordentligt gjort då...
Mammachexet

2014-03-13 // 11:14:13

Hejja hejja!
Jag känner igen det där. För två veckor sedan började jag på detox, 7 dagar utan salt, socker, alkohol, rött kött...ja, allt gott.
Sen efter det fortsatte jag med att utesluta kolhydrater, eller bara lite fullkorn till maten. har tränat hemma och på gymmet 4 dagar i vecka och vägde mig idag.
Har inte gått ner ett enda gram!!!
Hur mottiverad är man nu?
Jag väger precis som dig, 64,9 kg. Men jag bar bara på en unge så ALL ELOGE TILL DIG!!

Svar: Ja fy tusan!
Men fotar du och mäter dig också? Gör det! Jag ser oftast stora framsteg på foton och mått men snudd på inget på vågen. Muskler väger mer än fett ;) så du har säkert format om kroppen en massa men som inte syns på vågen än :)
Mammachexet

2014-03-13 // 14:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback