Nu kör vi!!

Nu jäklar är vi igång med det nya hälsosamma året!
Både jag och sambon ska muskla på oss och sluta med allt onyttigt tjafs som det blivit alldeles för mkt av nu i december. 

Idag var J och hämtade ut paketet från Gymgrossisten med olika produkter för att hjälpa oss på vägen. 
Han kör vidare med sina proteiner osv som redan senaste månaderna gett otroligt bra resultat och jag kör en "rivstart" nu i början med olika produkter som hjälper till med förbränningen och prestationsförmågan osv. 

Vi är taggade till tusen att hålla oss till våra "regler" och uppfylla våra mål. 

Mina regler/mål i dagsläget är
- Gå ner 5 kilo till påsk (april) 
- Inte äta onödigt socker (då menas alltså läsk, godis, snask osv) 
- Äta mer och rätt mat! (Äter på tok för lite när man börjar räkna på kalorier osv. Ofta ca 1000-1200 kalorier för lite per dag) 
- Ta mig till målvikten 60kg till J's semester i sommar 
- Lyckas låta bli våg och måttband i veckorna och bara checka av läget den 1:a varje månad 


Tränar ni? 
Vad/hur/mål med träningen? 

Min rivstart 😉





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback