Hej på er

Nej då jag har inte försvunnit. 

Jag har bara haft lite mycket att stå i. 
Det är full rulle på ungarna som ställer sig upp och går iväg med allt de lyckas använda som stöd. 
Måste ta och bygga ihop gåvagnen tror jag minsann :)

Annars är det träning måndag-fredag som gäller för mig, vilodagar lör-sön. 
Igår körde jag första passet på ett nytt upplägg och idag har jag sån träningsvärk i rumpan att jag knappt kan gå haha. 

Längtar till den 29:e för då börjar min månad med Mammafitness pt-online tjänst. 
Då jäklar ska jag få ordentliga personligt utformade kost och träningsscheman som jag ska köra efter och förhoppningsvis få enastående resultat hehe. 


Nu ska vänta och kolla en film och mysa i soffan. Känner att huvudvärken börjar smyga sig på så ska försöka flirta till mig lite nackmassage av sambon :) 

Kram på er! 

Så kändes det igår 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback