Håll ut!!

Oj vad länge sen jag skrev något.
Har hamnat i hamsterhjulet här hemma med matningar, blöjbyten och bara massa mys med vår lilla familj.

Men nu ska jag väl kunna komma igång lite smått igen här på bloggen.
Töserna har hunnit bli en månad redan, hur gick det till?!
Och idag fyller lilla jag hela 23 år, hur gick det till?! Haha ;)

Nästa inlägg får bli förlossningsberättelsen men den får jag nog skriva på datorn och inte så här på mobilen via appen, blir nog lite långt o skriva på telefon.
Skriver ihop den imorgon och lägger upp för nu ska jag mysa med sambon min som totalt skämt bort mig idag :)

Kram på er!



Åååh så mysigt! Grattis till töserna och till dig på födelsedagen! har väntat på ett inlägg för att se hur allt går =) mycket jobb med 2 men såååå härligt! <3



Svar: Tack tack, i långt efterskott hehe. Men nu är jag nog tillbaka :)
Mammachexet

2013-05-12 // 23:03:30
» Elin

Skönt att höra att allt är bra med er! Blev lite orolig då du varit så aktiv på bloggen tidigare :P
Grattis till två små underverk och även på din dag!

Själv går jag in i v 42 imorgon och vill ha ut min bebis också ;)

Svar: Hej, nästan ett pr senare är jag tillbaka haha. Hoppas du och bebis mår bra :)
Mammachexet

2013-05-13 // 15:35:46

Kul med en tvillingblogg till att läsa.
Såg din presentation på fb i gruppen för tvillingar 2013.
Hälsningar Johanna

Svar: Hej, tack! Nu är jag nog tillbaka igen hehe
Mammachexet

2013-05-13 // 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback