Vecka 32 och blomsterbud!

Ny vecka idag hurrni!
Nu är vi inne på vecka 32 (31+0) vilket är super bra för att vara en tvillinggraviditet! Nu är nästa mål att hålla de små töserna inne till vecka 35 (34+0) och efter det får de komma om de vill :)
 
Var ju hos barnmorskan igår. Min mage har vuxit 4 cm sedan sist vilket var tre veckor sedan ungefär. Inte konstigt att jag känner mig enorm då för nu har jag SF-mått på 34 cm :O Det är mer än en normal fullgången gravidkvinna brukar ha haha.
Men större lär jag bara bli ;) Vikten låg på 81kg, alltså har jag hittills gått upp 13kg sedan inskrivningen vilket var jätte bra enligt barnmorskan. Men vi siktar på, mest för min egen skull, att jag inte ska gå upp mer än till 90kg.
Inte mig emot, aldrig vägt så här mkt förr haha. Men men, jag tar tag i det där sen när bebbarna är ute :) Mkt är ju vätska också som tur är!
 
Veckans mage:
 
 
 
Annars då.. Jo idag kom ett blomsterbud till mig :) Hade ingen aning om från vem det kunde vara så det var spännande må jag säga :)
Öppnade buketten och såg en jätte fin vit vårbukett med ett kort från "Snart morfar och mormor". Tuuusen tack!!!
Det piggade genast upp mig som var lite små nere över att behöva vara ensam hemma enda till på fredag då sambon är på jobb och sen ska till sin familj osv...
 
 
 
 
Nu sitter jag i soffan och virkar mormorsrutor till en filt. Aldrig gjort det förr så det blir ju inte helt perfekt men det ser ändå helt okej ut :D
Ska bli kul och se hur länge jag tycker det är roligt och värt det haha. Än så länge gjort tre rutor, lär ju behöva minst 40 för att få till en filt haha.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback