Nu får ni ge er!!!

20.45 igår kväll drog det plötsligt igång igen med starka regelbundna värkar.
De kollade tappen och bedömde att jag öppnat mig 1cm till vilket gjorde att jag kördes ner till förlossningen igen där vi nu är.

Men tror ni inte ungjäklarna ändrar sig så fort vi kommit hit? Nu är det lugnt som i graven igen och när de undersökte mig här tyckte de inte alls att jag öppnats något mer, så vi ska få ta alla väskor och flytta tillbaka upp till BB resten av helgen..
Suck... Börjar bli ordentligt trött på detta nu.

Nu har vi iaf sagt klart och tydligt att vi vill åka hem eftersom det ändå inte händer något och det är både dyrt och krävande mentalt för oss att bara ligga här.
Så läkarna lyssnade faktiskt och sa väl att om det håller sig så här till på måndag så kan vi mkt väl få åka hem istället.
Det är ju positivt, men med vår sedvanliga tur kommer det väl hålla sig lugnt till söndag kväll typ och då drar det igång.. Bara för att jävlas...

Så ja vi fortsätter åka hiss upp och ner mellan avdelningarna. Gud så roligt...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback