God morgon

Inga bebisar än men de är iaf på väg nu :)

Igår kväll gjorde de till slut en koll av tappen osv och det visade sig att den är helt utplånad plus att jag var 2-3cm öppen.
Så sen dess bara inväntar vi vattenavgång och att det liksom ska dra igång. Tyvärr verkar detta dra ut på tiden för det har varit helt lugnt hela natten.
Haft lite ilande molande mellan benen och nere i magen men varken regelbundet eller speciellt starkt.

Så vi får väl se, men nu säger de allihop att det är på gång iaf och de gör ju inget för att stoppa det längre utan nu bara väntar vi på att min kropp ska kicka igång :)

Nu hoppas jag att det snart blir frukost, är dödshungrig!

Någon somnade visst igår under en av alla ctg mätningar de gjorde på mig. Säger ju att det är sövande att höra de små hjärtanen picka ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback