God morgon från förlossningen

Hej på er, sovit gott?
Förresten om inläggen här ser lite annorlunda ut nu så är det för att jag har min gamla Android mobil i väntan på att iPhonen ska lagas och då blir det lite annorlunda här har jag märkt. Hoppas det inte stör allt för mkt :)

Jahapp nytt från igår då. Vid middagen drog plötsligt riktiga drivande värkar igång så de sprang ner med oss till förlossningen (Ligger annars på för- och eftervårdsavdelningen) i ren GreysAnatomy anda, typ nästan :P

Här har vi nu blivit kvar med starkt dropp för att stoppa förlossningen och än så länge verkar det fungera ganska bra :) Jhonny fick stanna över natten så vi har sovit här bredvid varandra på varsin sjukhusbädd, hans något hårdare kan vi ju säga Hehe.

Nu har han just åkt till jobbet då allt verkar lugnt här så kan han kanske komma ifrån lite tidigare i em istället :)

Målet nu är att knipa till imorgon för då går vi in på vecka 32+0 vilket är intagningsgränsen de har på barnavdelningen här = alltså behöver vi då inte bli flyttade till Trollhättan :)

Fortsätter uppdatera här så gott jag kan, även om det kanske ser konstigt ut som sagt.

Kram till er alla stöttande fina vänner och släkt. Det betyder mkt för oss alla fyra :)







Tänker på er o håller tummarna för att de stannar några dagar till iallafall :)

2013-03-11 // 09:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback