Flyttstök på CSK

På radion blir Karlstad sjukhus intervjuade och berättar stolt att idag klockan 13.00 slår de upp dörrarna till nya neonatalavdelningen - Europas modernaste.
Men tror ni vi får någon plats eller?
Nej det är för "flyttstökigt" nu så vi får vänta på nytt besked imorgon...

Suck på dem säger jag bara. Får vi inte komma dit imorgon drar jag fasen hem på eget bevåg. Nu får det vara nog.

Annars ligger jag fast i ctgn igen och har sammandragningar med ca 2-3 minuters mellanrum men jag känner inte direkt av dem så det är ju lugnt.
Personalen här tycker jag e knäpp som inte har jätte ont haha.
Men men så är det när man har hög smärttröskel :P

Hjärtslag och sammandragningar




» Mia

Tycker du ska ringa radion och berätta hur välkomnande de är på den där nya avdelningen!!! Hm...

2013-03-22 // 15:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback