Det gula guldet

Hunnit bli eftermiddag och de har kört ctg mätning två gånger.
Bebisarna mår fint där inne och jag har ganska starka men rätt oregelbundna värkar.

Tycker värkarna börjat ändra karaktär lite från att mest kännas under revbenen till att nu vara mer som molande och ilande menssmärta i nedre delen av magen typ. Men det är så svårt att veta hur det "ska" kännas liksom.

Så alltså väntar vi fortfarande utan att egentligen veta åt vilket håll det lutar. Hade ju varit schysst om de ville mäta tappen igen för att se om nåt hänt men se de vill de icke eftersom det kan reta den till att öppnas fortare.
Suck, det är denna ovissheten som är värst..

Vi spelar lite spel och äter snask för att fördriva tiden.
Jag belönar mig med cheeseballz efter ctgn, det gula guldet alltså :p



» Elin

Så otroligt spännande att läsa din blogg och "följa med" i händelserna! Önskar er stort lycka till! Nu väntar jag spänt på nästa uppdatering ;)
Hälsn//Elin Gustafsson (Från April gruppen :))

2013-03-13 // 13:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback