Call me Bigfoot!

Sorry, dåligt bloggande senaste dagarna.
Varit så trött och seg pga dålig nattsömn så jag har bara inte orkat helt enkelt.

Varit en lugn helg, inget påskfirande för oss i år utan vi har bara varit hemma och myst :)
Grillat gott osv, riktigt skönt faktiskt även om jag tror sambon e lite putt över att han inte fick sin mammas friterade kyckling som de brukar ha på påsk haha. Stackarn, inte lätt :p

Idag spenderar jag dagen i soffan med fötterna i högläge. Löjligt vad stora dom är ibland.
Idag verkar vara en sån där extrem-dag. Inte hjälpt mkt trots flera timmar med högläge..

Ska höra med läkaren på tisdag om man verkligen inte kan göra något åt det förutom det jag redan gör...

Nehepp nu ska det spelas kort med sambon. Vi höres!

The foot!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback