Tråkdagar

Två dagar i veckan är sambon på jobb i Göteborg och sover alltså borta en natt.

Jag tror jag dödens dör av tristess dessa dagar. I vanliga fall är det ju himla trist att sitta ensam hemma på dagarna med men då vet jag ju iaf att han snart kommer hem så jag har sällskap på kvällen iaf.

Jaja sånt är livet. Men trist är det..
Vad gör ni idag??

Jag jäser med magen



» Marie

Åh va kul med flera gravidbloggar att följa & va kul att du väntar två små godingar :) Så mysigt att svänga in på andra gravidbloggar / läsa hur andra upplever graviditeten osv. Är inte påläst alls om havandeskapsförgiftning, men håller tummarna att det inte är någon fara för dig!!

Användarnamn: MammaMarie
Lösen: bloggblogg

Svar: Ja men visst är det kul att läsa om vad andra går igenom :) Tack och lov var det ingen fara och jag fick komma hem igen, men måste vila vila vila (!) nu så det inte kommer tillbaka. Ska sladda in hos dig och ta en titt :)
Mammachexet

2013-02-12 // 17:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback