Nu är den här!

Imorse kom den, lastbilen med vår nya familjemedlem.
SÄNGEN!

Som ett barn på julafton satt jag vid frukostbordet och väntade.
Två tomtenissar bar in alla delar och dumpade dom i vardagsrummet.

Sen var jag tvungen att slita mig från att riva upp allt direkt eftersom jag skulle till vårdcentralen och ta ett blodprov (allt såg fint ut med det).

Hemma igen så satte vi igång, och nu äntligen står den klar i sovrummet ^^
Så snygg, så skön, så .... extremt hög den är?! :/ haha var den så hög i affären??

Hmm sambon kommer få hjälpa till och baxa upp mig i sängen på kvällarna tills magen är borta haha ;)



Ikea har väl annars sådana där små trappallar ;) hihi men snygg var den hoppas ni får sova gott!

2013-01-28 // 17:37:34
» Madde

Borde ju vara lättare att komma i och ur en hög säng ;)

2013-01-28 // 19:39:43

Inatt kommer ni sova bra gött :D

2013-01-28 // 19:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback