Nojig

Har börjat noja över att magen inte växer. Känns som den varit lika stor i typ två veckor nu.
Kan det vara så? Att den liksom tar en paus ibland? Haha kanske dum fråga men man blir ju lite orolig...

Får väl se vad de säger på ultraljudet på måndag om tvillingarna växer som de ska :)

Nu ska vi snart ta oss in till stan och leta gardiner, Gud så kul...
Men sen ikväll ska vi på bio :) Länge sen sist så det blir kul!

Vad ska ni göra?



» Elin

Hehe, jag tycker visst att din mage ser ut att växa! Men jag förstår känslan. Själv tycker jag min mage känns olika stor varje dag :P Vissa dagar spänner den som tusan och andra dagar känns den inte alls lika stor och rund. Men jag tror säkert att bebisarna har perioder då dom växer mer eller mindre och det är säkert inget att oroa sig för :)

2013-01-12 // 17:02:21

Äh oroa dig inte :-) dom jag känner brukar också ha en "stilla" period. Mycket i bebisarna som utvecklas då istället :) kram!

2013-01-12 // 19:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback