Äntligen!

De ringde just från MIO och berättade att vår säng är redo att levereras hem till oss :)
 
Synd bara att sambon är i Göteborg och jobbar så vi får vänta enda till på måndag för att få hem den. Ja jag kan ju liksom inte hjälpa till att bära och baxa in skiten själv i mitt tillstånd.
Plus att vi måste montera ner sängen vi har nu också innan vi kan få in den nya...
Vilket är lite jobbigt när man knappt kan plocka i/ur diskmaskin utan att sätta igång förlossningen.
 
Men oooh så glad jag blev ^^ Hehe hela dagen blev plötsligt bättre, ska bli så himla skönt med en ny mjuk säng!
 
Nu ska jag ta och dra iväg mig själv till Ica för att panta lite flaskor och handla nåt gott till min ensamma middag.
Tips?
 
Återigen omotiverad bild på brorsonen, denna gång även med min mamma :) Jag längtar ihjäl mig till sommar och sol, bebismys på vår båt och härliga utflykter med familjen ^^
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback