Vem kommer de vara mest lik?

Jag funderar en del på hur små töserna kommer att se ut och vad de kommer ha för personligheter.
Antaligen envisa som åsnor eftersom både jag och sambon är oxar och aldrig ger oss haha.
 
Men det där med utseendet ska bli himla intressant ändå. Sambon kommer ju från Bolivia och har mkt mörka drag, sånt som jag kan tänka mig väldigt lätt slår ut mina skandinaviska gener liksom.
Hittade en morphing sida där man kan sätta ihop bilder på oss två så får man en bild på hur ens framtida barn kan tänkas se ut.
 
Så här anser dom att töserna kommer se ut:
 
 
Det var väl rätt sött msåte jag säga. När jag testade göra en pojke för skojs skull blev det inte alls lika bra resultat haha ;)
Hon har ju helt klart min näsa men för övrigt ser jag mest sambon i denna bild.
Ska bli intressant att se sen hur rätt denna bild är mot verkligheten :)
 
Har ni testat med bild på dig och pojkvännen/flickvännen för att se hur era framtida barn kommer se ut? Rätt kul bara för att liksom, även om man inte väntar barn :)
 
Nu sitter jag i soffan och väntar på att sambon ska komma hem igen. Han åkte till sthlm imorse med sin familj för att gå på begravning av en familjevän.
Ska fixa lite mys här hemma så han bara kan koppla av och tänka på annat när han kommer hem :)
 
Kram på er!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback