Vecka 28!

Idag går vi in i ny vecka igen.
Nu är vi på v28 (27+0) för att vara exakt.
Igår skulle vi gått på bildspel och infokväll om förlossning och första tiden efteråt på sjukhuset men det glömde vi bort totalt. Jaja tur att de har samma kväll varannan vecka hehe så vigör helt enkelt komma ihåg att gå då istället :)

Nu säger böckerna att bebisen/bebisarna ska ha en extrem tillväxtperiod fram till vecka 32 ungefär. Tror jag känt av den redan i ett par dagar för jisses vad hungrig jag är - hela tiden!
Får ibland äta flera portioner flingor efter middagen och är ändå hungrig när vi lägger oss. Skumt :p

Bebbarna ska nu väga ungefär 1,2 kg och vara 25cm långa från huvud till stjärt. Bara jag som tycker det låter as stort? Haha hur tusan får det plats i min mage? Gånger 2 dessutom :p

Men så är ju kaggen min rätt stor också..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback