Startposition

Imorse var det dags för nytt ultraljud och besök hos läkaren.

Bebisarna hade det så bra så där inne. Tvilling ett ligger på huvudet i startposition för att ploppa ut och tvilling ett ligger med pannan mot ettans kind och myser lite ;)
Fötterna har de ihop precis under mina revben och magarna mot varandra med ryggarna utåt mot mina sidor.
Så de har det riktigt gosigt därinne :p

Efter sjukhuset åkte vi hem, blev inget McDonalds för vi blev klara så tidigt på sjukhuset. Känns liksom dumt att äta lunch kvart i tio :p
Jhonny satte sig och jobbade på en gång och medan jag fixade lite te och kaffe så han inte somnade ner i datorn haha.

Och någonstans här kring lunch råkade jag i ett väldigt svagt ögonblick hålla med sambon om att jag borde sy ett till lapptäcke så vi har ett var till barnen.
Dumt gjort!
Så jäkla trist att klippa och sicksacka alla 70(!!!) rutorna som behövs.

Men men nu är jag snart klar med förarbetet och kan börja sätta ihop själva täcket :)

Jag börjar bli lite sugen på lösgodis... Hmm :p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback