Freden

Just kommit hem från födelsedagsfirande på restaurang Freden.
Hmm nja inte mkt att hänga i julgranen måste jag säga.
Inget jag rekommenderar tyvärr.

Annars har det varit ganska lugnt idag. Diskat, tvättat och fixat lite här hemma bara.
Helgen är helt oplanerad för en gångs skull så vi får se vad vi hittar på :)

Sminkade ögonen lite extra idag i brist på annat att göra under eftermiddagen. Jag är sämst på att sminka mig så där snyggt som alla andra verkar kunna haha. Tycker mest jag ser ut som en tvättbjörn när jag lägger på nåt annat än mascara :p

Men så här blev det idag. Utsuddad kajal och mascara typ. Avancerat värre ;)
Slänger in en bild jag tog på restaurang toan också :p

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback