Fördriva dagen

Jahapp vad ska man göra med dagens alla timmar?
Skulle verkligen behöva dammsugas här hemma men det får man ju inte göra längre så jag får snällt invänta att sambon upptäcker gruset vi går i ;)

Än så länge har jag istället plockat undan och städat i köket, dragit igång en disk-och en tvättmaskin, skalat potatis till kvällens mos, bäddat sängen, plockat i ordning i vardagsrummet och nu ska jag skrubba spis och ugn.

Vår ugn blir fasen aldrig ordentligt ren. Luktar alltid bränt när man använder den och det blir rök i hela huset. Gammalt skit.
Drömmer om den dagen vi flyttar till hus med helt nytt kök ^^ (som sagt drömma går ju :p)

Ikväll ska sambon laga middag, men jag får nog förbereda så mkt som går eftersom han jobbar i Åmål idag och inte är hemma förens runt sex snåret.

Vad gör ni andra?

Attack mot ugnen med BANG medlet ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback