Förändringar

Men sååå stor är jag ju inte? Herregud jag har ju bara blivit lite rundare om magen...

Eller??!



Hehe, det är rätt stor skillnad faktiskt :) mulligare i hela kroppen och större bröst skulle jag vilja säga. Men det är fiiiint! Passar dig! :)

Svar: Haha ja jisses, tuttarna har gått från DD till F-G. Och större lär de bli
Mammachexet

2013-02-13 // 15:21:16
» Ester

Hej Sophie,

Jag har följt din blogg sedan start. Väntar också barn till 8 maj. Du behöver inte vara orolig för kroppsförändringar. Allt kommer bara att rasa av dig när du ammar, och du kommer ju ha 2 barn att amma. Om några månader är du tillbaka i ditt vanliga jag.

Tycker du är så stark och cool som bär tvillingar. All respekt till dig att du orkar och kämpar på!

Kram Ester

Svar: Vad kul :) Åh då är vi ju bara en dag ifrån varandra på BF. Hur mår du? Ja jag hoppas allt bara rinner iväg efter födseln, men så lätt kanske det inte blir men iaf haha.
Kram
Mammachexet

2013-02-15 // 13:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback