Craving!!

Plötsligt utan förvarning blev jag AKUT sugen på vitlöksbaguette, cola och Marabous choklad med kanderade mandlar och havssalt.
 
Efter att ha brottats med mig själv en stund fram och tillbaka så slutade det ändå så här....:
 
 
Haha jaja man kan inte lyckas stå emot jämt.
Ändå rätt bra jobbat att detta är första gången under hela graviditeten som jag faktiskt gett efter och sett till att det jag ville ha köptes hem.
Visst kan jag bli sugen på annat och stoppa i mig men då är det sånt vi haft hemma ändå. Så detta var första gången någon faktiskt blev tvungen att lämna soffans sköna dyna och ge sig ut i snön för att stilla mitt sug ^^
 
Nu är vi tillbaka i soffan och moffar i oss gottet medan sambon kollar fotbollsmatchen.
Det går visst inte så bra för Sverige....
 
Vad gör ni andra?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback