Vecka 14

Idag går vi in på vecka 14 då :)
Har inte hänt speciellt mkt på magfronten. Man ser den mest bara på morgonen när man ligger på rygg i sängen. Stående ser det mest bara ut som jag tjockat på mig inför vintern ;)

Men men det kommer väl nu snart när de börjar växa fortare :)
I övrigt så åkte jag hem till familjen min i Sthlm igår på lite minisemester från sjukstugan.
Blir här till söndag för i helgen ska vi träffas hela släkten och fira allhelgona som traditionen bjuder :)
Sambon kommer hit på fredag efter jobbet. Saknar honom redan hehe illa ;).

Magen i liggande idag:



» Ninni

Så söt mage, hoppas du snart mår bra och att du bara kan få glädjas av allt kram på dig <3

2012-11-05 // 10:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback