På smällen

För ett par månaders sen, långt innan jag blev gravid, så läste jag den otroligt roliga boken "På smällen - från A till bebis" av Ann Söderlund och Hannah Widell.
 
Varför?
För att jag hade bebisar på hjärnan och alla som läst den sa att den var väl värd att läsa även om man inte var gravid. Och det stämde kan jag säga, så himla rolig och välskriven!
 
Nu tänkte jag ta och läsa den igen med bullarna i ugnen så att säga. Se om jag läser den på annat sätt än första gången :)
Annars är jag ledig idag, imorrn är det dags för nytt ultraljud :D Spännande!
 
Vi höres hurrni. Kram på er! /Mammachexet
 
Läs den!


Åh den ska jag nog skaffa också, kan behöva läsa nåt kul :)

2012-10-12 // 23:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback