Hemma i Sthlm

Är hemma i Sthlm över helgen för att fira min äldsta bror som blir 30 år.
Han är inte jätte glad över siffran och vill helst inte alls bli firad hehe. Men jag hoppas han blir glad över min och Jhonnys fråga i presentkortet.
Vad det är berättar jag senare, ifall det nu är så att han läser bloggen ;)

Just nu sitter jag i köket och svarar på massa frågor i en enkät vi fick av barnmorskan. Det är en studie angående graviditet och hur man upplever den osv.
Mkt frågor om ens partner, mat och dryckvanor, sexvanor osv. Börjar bli snurrig av allt kryssande hehe.

Magen växer så det knakar. Kunde idag känna livmoderkanten nästan enda uppe vid min navel :o. Spännande! Längtar tills magen börjat synas också, då kommer nog allt kännas mer verkligt :)

Vad har ni andra för er?
Kram // Mammachexet

Mage som putar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback