Fått paket

Oooh fick en avi att hämta ut på posten.
Sagt och gjort jag satte mig i bilen och åkte iväg.
 
Minnet som gravid har ju redan svikit mig kan jag ju säga haha. För hade jag bara haft ett uns av intelligens kvar hade jag ju kommit ihåg att det är något jag själv skickat efter hehe.
Jaja alltid kul med paket iaf ;)
 
Oooh vad kan det vara??
 
Från Tvillingklubben! DVD om att få tvillingar, bok och massa annat bra att veta saker :)


Hej!
Grattis till tillökningen och dubbelt upp dessutom! =) Vi väntar också vårt första barn. Men enligt första VUL har vi en liten. Skall på nytt ultraljud den 29:e. Jag är nu i v 10. Så kul att då följa dig och din mage!
Lycka till!

Kram Johanna

2012-10-19 // 09:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback