Fontana di Trevi

Någon vecka eller så innan vi blev gravida var sambon och jag i Rom. Jag älskar Italien och har alltid velat åka dit, så plötsligt överraskar han mig med en resa :)
Vi kollade alla turistattraktioner, åt god mat, promenerade runt i hela staden och bara njöt av varandra.

En kväll gick vi till Fontana di Trevi för att få lite fina kvällsbilder och kasta varsitt mynt i vattnet :)
Vi kastade och önskade oss men berättade inte för varandra vad vi önskat utan gick vidare sen.

När vi sen fick reda på att vi väntade barn och dessutom tvillingar frågade sambon mig vad jag önskat den där kvällen i Rom.
"Att vi skulle få barn, du då?"
"Jag med... Och nu får vi två. Ett för var önskning".

Är inte det ganska fantastiskt så säg? :)
Vi som enligt läkarna inte skulle kunna få barn :)

Vid fontänen som förändrade våra liv



» Sally

Åh men herregud jag ryyser när jag läser det här! så underbart, tänk att ni alltid kan ta med det, den speciella stunden, livet är magiskt ibland alltså, kram på dig fina mamma 2 be! <3

2012-11-15 // 15:30:04
» ninni

underbar bild på er och vilken fantastisk önskan ni fick <3<3

2012-11-15 // 20:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback