Suck...

Nä nu ger jag upp..
Okar inte leta runt efter snygga julklänningar längre. Kommer inte hinna få hem dom innan jul nu ändå om jag hittar nån.

Fick låna mammas gamla sammetsklänning. Sopsäcksvarning måste jag säga men det får fasen duga.
Sätter dit förra årets röda paljettband under bysten och hoppas jag hinner få de röda strumpbyxorna jag beställt.

Inte min vackraste julklädsel men va falls. Hehe lite skillnad från förra året då jag var riktigt smal och snygg i kroppen och hade en minimal tajt svart klänning med det röda bandet.
Nu blir det svart tält med samma superelastiska band :p

Vad ska ni andra gravida klämma er ner i??



Skönt att höra att magen blir rundare :)
Jag hoppas att min klänning från Asos hinner komma. Den skulle kommit senast i onsdags men än har den inte dykt upp.

2012-12-17 // 14:33:11

Jag känner som dig, det är helt hopplöst! Funderar på att dra på mig ett lakan eller sopsäck.. Nej men det slutar nog med en stor skjorta eller någonting sådant tror jag för min del, orkar inte leta längre! Allt fint är ju svindyrt och jag hade inte tänkt vara tjock längre än till april så man vill inte lägga hur mycket pengar som helst :)

2012-12-17 // 15:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback