Överraskning!!

Nu har vi varit på RUL och fått se de små tvillingarna igen :)
Det var full fart där inne vill jag lova. Inte så konstigt att jag tycker det är obekvämt att sitta vanligt eftersom ena tvillingen ligger med rumpan in under mina revben hehe.

Både jag och sambon har varit helt inställda på att det är två små pojkar där inne. Men se på tusan vi ska få små flickor!
Snacka om chock när vi bara har killar i släkterna och vi själva varit så inställda på pojkar haha. Kommer nog ta ett tag för det att sjunka in men vi är ju så klart jätte glada :)

Nu ska vi bara ta det lugnt resten av dagen. Mysa lite med magen :)

Kram på er



» Elin

Tänk så fantastiskt med små tjejer :D hihi

2012-12-10 // 18:35:43

Åh vad roligt! Grattis!
Vi skall på RUL nästa vecka på torsdag och hoppas då få veta vad som gömmer sig i min mage. Så mysigt verkligen!

Lycka till! Kram =)

2012-12-10 // 18:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback