Krångel med appen

Hej hallå!
Har inte kunnat blogga på ett tag för Blogg.se appen funkar inte av någon anledning och jag har varit för slö för att föra över bilder osv för att kunna blogga med datorn ;)
 
Men nu så :)
Kör en liten bildbomb typ.
 
Var i stan med Madde och Veronica. Veronica provade examens/nyårsklänningar och hittade en jätte fin :)
 
Madde och jag satt utanför som smakråd :)
 
På kvällen hade magen min blivit så här stor (igår kväll alltså...)
 
Idag har vi varit på Ikea osv. Bla köpt nytt soffbord. Sen kokade jag chokladkola och griljerade julskinka ^^
 
Vi köpte ett tomtepar också så nu har vi lilla familjen samlad ;) Jhonny, jag och tvillingarna hehe


» Elin

Wow, vilken fin mage :D

2012-12-10 // 20:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback