12/12-12

Coolt datum ;) Hur många var ni som förlovade er eller gifte er idag?
Inget frieri här hemma iaf hehe.
 
Idag har jag varit iväg och beställt vagn så den ska levereras i mitten på mars ungefär :) Kommer bli super bra.
Annars har jag tvättat undan all smutstvätt här hemma, bakat och handlat osv.
 
Nu sitter jag och fixar med det hemliga paketet till julklappsbytet jag och brudarna ska ha imorgon. Hehe det kan hända att jag tycker det här är mycket roligare nu ikväll än jag kommer tycka imorgon när personen i fråga öppnar det...
Sophie övertrött är ofta ganska knäpp så att säga haha ;)
Jaja blir nog bra iaf hehe.
 
Just insett hur mkt klockan är. Kanske dags att dra med sig sambon till sängen och välkomna John Blund.
 
Vi hörs imorrn igen :D
Kram på er!
 
The paket ;)


Hej!
Ja ett kul datum är de. vi gift oss förra åre 11.11.11 :) och förlovade oss året innan 10.10.10 ;).

Hoppas du får kul imorgon med tjejerna!
Kram

2012-12-12 // 22:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback