Förlååååt!

Alltså hemskt ledsen för detta extremt opålitliga bloggande!
Jag verkar ha perioder då orken och tiden bara försvinner, men baske mig jag ska bli bättre! 😉

Idag vaknade vi till strålande sol och plusgrader så vi gick ut på förmiddagen och busade på gårdens lekplats. 
Ungarna testade rutschkanan och klätterställningen lite innan vi gick in igen för att äta lunch och sova middag. 

Sen kom ungarnas farbror D hit för att handla och fixa med J inför morgondagen då deras mamma ska firas. 
Först blev barnen livrädda för honom och bara skrek men efter ett tag så låg Adele i hans famn och käkade knäckebröd som om han vore här jämt 😉

Nu sover barnen sedan länge, fästmannen min och hans bror håller fortfarande på i köket (jag har fått order om att inte lägga mig i utan låta dem sköta detta själva även om det går åt skogen. De kommer dock ut och frågar om tips och råd stup i kvarten hahaha).
Jag sitter i soffan med massa tända ljus och slötittar på melodifestivalen. 
Sanna Nielsen vann just, rätt/fel?!

Blir nog sängen snart, trött som tusan...
Måste btw säga att det är sååååå skönt att ha en allierad nu för tiden. Mer behöver nog inte sägas, personen i fråga vet nog vem hon är :) 

Kram på er! 

Adele

Hailey







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback