Rivstart och omstart

Ja det här med kost och träning har som vanligt gått upp och ner.
Jag är den typiska jojobantaren med stort J! 

Men fr.o.m. idag är det omstart med en rivstart på kosten. Denna vecka kör jag proats till frukost (havregrynsgröt med tillsatt proteinpulver) och sedan Allévo shakes resten av dagen. 
Så denna vecka får sambon laga egen middag haha. Får se hur det går ;) 

Jag ska vara stenhård denna vecka och inte smyga in något annat i munnen i förhoppning om att sockermonstret släpper sitt grepp om mig. Det är en lurig jäkel det där monstret vill jag lova!

Igår fotade vi och mätte/vägde mig. Detta ska göras en gång i månaden nu så som jag gjorde förut också. Så man har att jämföra med kommande resultat. 
Vågen är ju som ni säkert vet inte att lita på. Iaf inte för mig som styrketränar för när man bygger muskler ökar man ofta i vikt trots att man alltså egentligen "går ner". 

Men men, som en extra sporre gör jag som tidigare och lägger upp bilderna här så ni kan ha lite extra koll på mig också 😉 

Är ni redo? Det är en skrynkelpåse till mage vill jag lova, ni lör antagligen bli avskräckta från att någonsin skaffa barn osv osv 😂 hehe.








Tycker du är hur snygg som helst! Men jag fösrtår hur du menar, man är alltid mycket mer kritiskt mot sig själv.
Jag har med fotat mig. Har "bara" 3 kilo kvar sen graviditeten men har också en del hud och fladder jag vill ha bort.
Vi får peppa varandra! :)

2014-03-31 // 15:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback