Första födelsedagen!

Det är ju helt knasigt vad fort tiden har gått!

Idag fyller våra underbara små fina klättrande tokskrattande mysbebisar 1 år!!!
Vi började dagen med att göra i ordning en frukostbricka med presenter och gott att äta, tända ljus mm och gick in till barnen medan vi sjöng ooo så vackert för dem ;) 
Så satt vi på golvet tillsammans och öppnade paket och myste innan J var tvungen att åka till jobbet. 

Det har varit det bästa året i mitt liv, utan tvekan. Fyllt med massa kärlek, skratt och otroliga upplevelser. 
Jag är så oändligt tacksam över min fina familj 💕

På lördag blir det kalas med släkten. Men redan imorgon kommer delar av min familj för att umgås och hjälpa till lite med barnpassning när J är på jobbet så jag kan hinna fixa tårtorna och allt till kalaset :) 


En extremt "havandeskapsförgiftning och efter krystande-svullen" jag med våra underbara töser bara någon timme gamla 💕








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback