Ehm rubrik... Rubrik...

Asch jag kommer inte på någon bra rubrik.

Det blev iaf som jag trodde, det blev en hel dag ute efter att barnen vaknat. 
Drog ut lite leksaker osv på altanen efter att vi gått en sväng till Konsum och handlat middag. 
Blev mellis ute och massa lek innan vi gick in för att äta middag. 
Efter middagen gick vi ut på innergården och lekte lite i sandlådan tills J kom hem och vi gick in. 

Nu sover de sött i sina sängar och vi sitter och ska försöka boka hotell och resa till slut.

Alternativen är skitbra hotell med bra poolområde osv men 3 min bilfärd ifrån stranden ELLER skabbiga rum men precis vid stranden...
Svårt svårt.
Man vill ju ändå ha lite lyx och snygga rum när man betalar för att åka utomlands. Men frågan är ju om man kommer sakna att ha stranden på gångavstånd? Det finns ju ändå pool på hotellet...

Hmm jaja, inte vet jag haha.
Det blir nog bra oavsett 😊

Nu är jag så trött så ögonen går i kors, det är nåt skumt idag, jag har liksom inte riktigt vaknat än 😕

Vi hörs imorrn! 

Sol rakt i ansiktet på promenaden, då fäller man ner och leker koja 😉

Sandlådebus i väntan på pappa









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback