Ändrade planer och lönlösa önskningar

Gårdagen skulle ju bli en lugn innedag då vädret var så trist.
Men se på tusan, efter lunch bröt det upp och solen strålade så vi gick ut på innergården.
Ungarna testade på livet som sandlådebarn och tog det som sin uppgift att provsmaka varenda gruskorn och leksak inom en km radie, ungefär 😉

Efter nån timme kom en grannfamilj ut med sina små och lekte dem med. Trevligt trevligt! 
Hailey blev dock något överrumplad av ena barnet som kom lite fort på men efter en stund gick det bra att leka "varsågod den får du, tack nu tar jag tillbaka den, varsågod du får den igen" leken med henne hehe 👍
När en annan barnfamilj kom ut var vi dock tvungna att gå in och äta lite mellis och värma upp händerna. Så det var ju lite synd men det kommer ju fler dagar.


För övrigt så är jag så hundsjuk just nu att det är på gränsen till löjligt. Jag har alltid haft hund och aldrig kunnat tänka mig att leva utan detta underbara djur. 
Tyvärr är sambon inte lika galen i de fyrbenta som jag är och han är också tyvärr extremt logisk och vuxen vad gäller denna punkt. Med andra ord säger han NEJ som alla vuxna när barnen tjatar om hund 😉
Men då min älskade älskling läser min blogg ska jag inte vara orättvis, han har tyvärr rätt nämligen för vi har inte råd med hund just nu.
Men man kan ju alltid drömma lite 😜

Det finns ju inget bättre än att se barnen växa upp och bli bästa vän med en hund och det finns ju inget bättre som barn än att få ha hund 😊
Så mitt mål är nästa sommar. Nu jäklar ska jag få helgjobb fram till sista praktiken och sen jobb efter examen och då ska det sparas vill jag lova.
För sen när jag har egna pengar kan käre fästmannen inte säga nej hehe. 

Nu sover barnen sin förmiddagslur och sen blir det lunch och bus på tomten skulle jag tro. Solen strålar även idag! 

Vad gör ni? 
Kram

Provsmakning av bandyboll

Hämtade ut ett paket som barnen ska få på sitt kalas. De ville helst öppna det nu på en gång 😉









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback