THE year

Alltså 2013, hur ska vi någonsin kunna toppa det?

Vi blev föräldrar till de två sötaste, gladaste, roligaste, helt underbaraste små tjejerna på denna jord. 
Och min älskade underbara sambo gick ner på knä (nåja nästan) och bad mig bli hans för alltid. 

Vad detta år kan bjuda på ska bli kul att se. 
Kan bara tänka mig att det blir en himla massa rännande efter två små busfrön och massa kärlek 💕

Jag ska även göra klart min utbildning och äntligen bli färdig sjuksköterska. 
Under tiden ska J vara hemma med barnen och sen ska de börja på dagis. Mina små skruttar, lämnas bort så många timmar till totala främlingar. Nej usch jag har redan ångest... Fast dagisstart lär inte bli fören början på 2015 iofs men ändå 😉

 Så ska vi bli värsta muskelknuttarna också ja, hmm får se när det ska hinnas med 😜 

Hela lilla familjen på Tomteparad i Brålanda 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback