Full fart framåt!

Idag tror jag ungarna haft en spurt i utvecklingen! 
De har krupit flera steg, lärt sig leka tittut med snuttefilt och reser sig upp på fötter som om det vore det enklaste i hela världen 😉

Annars har dagen varit fylld med massa mys, bus och träning (för mig och J). 
Jag hade barnen imorse så vi åt en god långfrukost och lekte sedan i deras rum i väntan på att pappan skulle rulla ur sängen (vilket skedde vid elva... Hämnd från min sovmorgon igår tro?! 😜). 
Supermysigt hade vi det iaf där inne bland alla gosedjur och leksaker och sagoböcker hehe. 

När jag tog tag i middagen sen så hade J och barnen sångstund. Ja J är alltså musiker och kan spela typ vad som helst på gitarr och skriver även en massa egna fina låtar till mig och barnen 😊
På deras dop spelade han och hans bror upp en låt som J skrev till barnen medan de låg och bakades i min mage, så himla fin är den 💕

Alla vill spela samtidigt 

Kvällsgott. Jätte söta blåbär! 

Nu blir det nog sängen. Imorgon återgår vi till den normala vardagen igen då jag är ensam med barnen från 06.00-19.00 då J är på jobbet... 
Man har ju vant sig vid att vara två om barnen nu vill jag lova hehe. Får väl se hur det går, de lär vara lagom griniga över att pappa inte är hemma och ger dem uppmärksamhet 😜







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback