Bebisbus

Igår packade jag och barnen in oss i bilen och åkte till Örebro. 
Där träffade vi några av våra fin fina mammavänner och deras söta bebisar från vår ankomst/bebisgrupp som vi har på Facebook. 

Så kul att vi är 98 mammor och 99 bebisar i gruppen och vi är från Sveriges (och en i Norge hehe) alla hörn. Från norr till söder, öst till väst men vi har alla kommit varandra så nära att trots att de flesta av oss aldrig träffats så kan man med handen på hjärtat kalla varandra för nära vänner. 

Det är en del träffar då och då på olika håll i Sverige så får man liksom ta sig till den som är närmast osv :) 
Vi passade på att träffa några sthlms mammor när vi var där uppe för att hälsa på familjen, men annars hänger vi med dem kring Örebro :) 

Tar 1tim och 20 min enkel resa dit men det är det fasen värt någon gång i månaden :) 
Igår var vi iaf hemma hos Maria (som startade gruppen, tack för det fina du) och åt en god kycklingsallad och snackade goja och lät barnen busa. 

Mina små monster var tyvärr inte alls på humör igår så de skrek bloody murder så fort de inte fick vara i mitt knä. När vi kom hem sen så såg jag dessutom att Hailey börjat på att få sina första tänder så kan ju vara därför hon var gnällig, men Adele har jag tyvärr ingen ursäkt för hehe. 


Nu ska jag passa på att baka ett bröd som en av mammorna gjort till igår som var så jäkla gott! Jag (i min sockerabstinens) tyckte att det smakade sockerkaka typ hehe. 
Btw hurrni, jag ser ju på statistiken att ni är ett gäng här inne varje dag, men varför kommenterar ni inte? Släng in ett hej eller vad som helst så jag vet att jag inte skriver för blinda ögon haha. 

Kram på er! 

"Örebrobebisarna" 
(Alla små lintottar med blå ögon utom mina små halvlatinare haha) 




Ja läser :D Måste också färska ta mig till Örebro på nästa träff :)

2014-01-26 // 03:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback