Vecka 34 (33+0)!

Ny vecka idag!
Nu har jag knipit ihop och hållt bebisarna inne i en vecka och tre dagar :p

Allt är fortfarande lugnt här så det verkar ju inte direkt vara ngt på gång. Läkaren var in förut idag och sa att de ska kolla mig imorgon igen för att se om jag öppnat mig något mer innan de gör ett nytt försök med att skicka tillbaka oss till Karlstad.

Allt hänger ju på om Karlstad har plats åt oss eller inte. Men det tycker jag de borde ha imorgon för när vi låg i Karlstad snackade de om att den nya avdelningen skulle vara färdig den 20e och då skulle det finnas fler platser.
Den 20e är ju faktiskt imorgon :)

Ligger på rummet och läser bok och snaskar lite godis. Väntar på sambon som kommer tillbaka hit någon gång under kvällen.

Vad har ni för er?



Bra jobbat! Jag hoppas att ni får en plats :)

2013-03-19 // 19:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback