Foton från igår

Hej på er!
Jag delar ju med mig av en massa foton osv här för att ni ska få följa vårt liv och det är alltid roligare med bilder än utan.
 
Men jag har tyvörr erfarenhet från min förra blogg att det finna vissa läsare som gärna "tar" mina bilder utan att först fråga vilket jag INTE tycker är okej.
Är det någon bild ni vill ha så fråga först så får vi se om jag tycker det är okej eller inte.
Detta gäller ALLA, både släkt och vänner som läsare i allmänhet.
 
Tyvärr gör detta att jag inte känner att jag kan lägga upp vilka bilder som helst utan det blir mest mobilbilderna som är lite halvtaskig kvalitet osv = inte lika lockande att stjäla för att föra in i egna album osv.
Vilket är lite synd eftersom vi tar ju en del fina bilder med.
 
Så nu har jag iaf gjort så att jag väljer att lägga upp två fina bilder som vi tog igår MEN jag har kladdat lite på dem så ni inte, förhoppningsvis, blir lika sugna på att sno dom :P
 
Så alltså, SLUTA TA MINA BILDER UTAN ATT FRÅGA OM LOV!!
Men här kommer iaf två stycken som sambon tog på mig och magen igårkväll.
 
Kram på er!
 
 
Vecka 33+5
 
 
 


» Madde

Tråkigt med bildtjuvar. Kan man inte välja någon inställning på bloggen så det inte går att högerklicka och spara ner bilderna? :)

Stor kram!

2013-03-26 // 10:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback