En unge i minuten

Inte så konstigt att jag tycker mig känna igen all personal här.
Det var ju visst här på förlossningen som En unge i minuten spelades in. Hehe lite kul :)
Just nu sitter jag på mitt stora, mer hotell liknande, rum och äter jätte god frukost och typ pillar naveln i väntan på Jhonny.
Varit en helt lugn natt men nu börjar det komma lite små sammandragningar fast inga direkta värkar tycker jag. De ska koppla på ctgn igen efter frukost och kolla läget därinne.

Hör av mig sen igen, kram på er :)





Hoppas allting går bra med dig och tvillingarna =) blev nyfiken på hur stora de uppskattas vara nu då du bara är en vecka efter mig =) Har ju legat inlagd länge själv nu men nästa vecka kommer de inte stoppa mig längre om det kommer igång men tycker mina verkar va så små än =P de uppskattas till ca 1600 båda två. Kram

2013-03-13 // 08:48:03

Trodde för ett ögonblick att du skulle vara med i programmet! ;-) Hoppas det inte blir alltför långtråkigt på sjukhuset och att töserna mår bra!

2013-03-13 // 13:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback