Död mobil

Ja jag som är klumpigare än någonsin nu när jag är gravid lyckades självklart tappa mobilen i hallgolvet igår kväll... igen...
Och denna gång verkar den tyvärr inte vilja återvända till detta liv, så om ni vill ha tag i mig så ring Jhonny eller skriv på facebook så får jag kolla datorn lite extra idag.
 
Ska lämna in den nu när jag ändå ska till stan för barnmorskebesök tänkte jag.
Hoppas verkligen att min försäkring täcker detta för jag har seriöst 6 kr på kontot. Det är så hiiiimla roligt att vara sjukskriven utan någon som helst ersättning....
 
Annars har helgen var super!
Igår satte vi oss i bilen och åkte till Norge, nej sorry Töcksfors var det ja. Men så nära Norge man kan komma utan att faktiskt hamna där typ haha. Det var BARA norrmän i shoppingcentrat kan jag ju säga.
Jhonny hade hört att de skulle ha Sveriges billigaste blöjor osv där. Vilket skämt! De var ju lika dyra som på Coop här i Bergvik :P
 
Men men vi fick en trevlig dag tillsammans i vårsolen iaf :) Kul att hitta på något att göra och inte bara sitta hemma hela dagarna :)
Vi kom hem vid halv sex ungefär och då drog vi igång grillen för första gången i år :)
Gott gott!
 
Nu ska jag ta och dra på mig vårjackan och skor för att dra iväg till stan. Ska bli kul och se hur mkt magen vuxit sedan sist eftersom jag känner mig ENORM nu jämfört med vad jag gjorde när jag var där för typ två veckor sedan.
 
Hoppas ni är ute och njuter av våren, ja för här är det sol och varmt med kvittrande fåglar och blå himmel :)
Kram på er!
 
 
Mannen i mitt liv <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback