Slappdag

En riktig slappardag har vi haft idag.
Först blev det, till min stora förvåning eftersom sambon alltid studsar ur sängen, en ordentlig sovmorgon.

Sen har vi bara legat i soffan och haft filmmys. Blev Ice Age maraton och nu är det ju melodifestivalen.
Var till Konsum en snabbis bara för att köpa lite gott till kvällen.

Mått lite konstigt inatt/dag. Haft som en riktigt ordentlig mensvärk hela natten och även under förmiddagen. Sen gav det med sig efter lite höftrullningar och varm vetekudde. Men nu har det börjat komma tillbaka igen fast mer i stötar, förvärkar säger några medan andra säger att tvilling ett kanske bara håller på att fixera sig.
Än så länge kan jag andas mig genom dem rätt bra och de är inte regelbundna så tänkte vänta med att ringa förlossningen och se hur natten blir.

Hatar att ringa för att bli inkallad för att det sen ska visa sig att det var helt i onödan...
Men nåt är det ju helt klart som de stökar runt med där inne. Hoppas det ger med sig för ska ju ändå på ultraljud osv på tisdag :)

Nej nu ska jag fortsätta myset här hemma med min fina sambo <3

Lite smått och gott ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback